Audi Logo

Ka održivijoj budućnosti sa elektromobilnošću

Elektromobilnost je ključ za održiviju mobilnost širom sveta. Stoga smo sebi postavili cilj da ponudimo 30 elektrifikovanih vozila do 2025. godine, od kojih će 20 biti isključivo električnih automobila koji nemaju emisiju CO₂ lokalno u električnom režimu. Za nas je elektromobilnost centralni element održivijeg i klimatski prihvatljivijeg transportnog sistema. Saznajte više o održivosti u marki Audi ovde i saznajte o uzbudljivim temama budućnosti.

Održivost u lancu snabdevanja: i izazov i prilika

Audi je prisutan na više od 100 tržišta i proizvodi na 13 proizvodnih lokacija u deset zemalja kako bi bio što bliže svojim kupcima. Lanac snabdevanja kompanije je shodno tome obiman. Audi stoga pridaje veliku važnost sveobuhvatnom praćenju sopstvenog lanca vrednosti: smanjenje emisije CO₂, pažljivo korišćenje resursa i društvena odgovornost su glavni prioriteti.

Mobilnost i trendovi

Ako želite da vizionarski pogledate svet sutrašnjice, morate biti brzi i fleksibilni u isto vreme. Naš životni prostor se menja velikom brzinom. Kako će izgledati suživot u budućnosti i šta o njemu treba da znamo danas? Idemo napred sa stalnim razvojem i rešenjima koja pokreću ljude.

Održivi proizvodi

Audi koristi holistički pristup razvoju održivih proizvoda. Oslanjamo se na širok portfolio alternativnih pogonskih tehnologija kako bismo mobilnost učinili ekološki prihvatljivijom.

Kako Audi finansira budućnost

Audi je sebi postavio ambiciozne ciljeve u narednih nekoliko godina. Kako kompanija to želi da postigne? Sa jasnim fokusom na profitabilnu e-mobilnost, digitalizaciju i pametno korišćenje sinergije koju grupa nudi.

Sve dodatne informacije na temu održivosti i korporativne odgovornosti možete pronaći ovde