-
Pretraga
Pravilno postupanje u slučaju udesa
Saobraćaj i broj vozila na putevima Srbije u stalnom je porastu. U takvim uslovima ni najbolje osiguranje ne može da spreči udese. Sa Audi savetnikom "Pravilno postupanje u slučaju udesa" želimo da Vam u slučaju nezgode na najbolji način pomognemo. Uz našu pomoć naćićete najvažnije informacije o pravilnom postupanju na mestu udesa. Molimo Vas, odštampajte ovaj savetnik i sačuvajte ga u pregradi za rukavice.
Korak po korak
1. Obezbedite mesto udesa
Uključite sva četiri migavca, navucite sigurnosni prsluk (uvek ga držite u kabini
vozila!), nakon toga postavite sigurnosni trougao (vidi tačku 2).
2. Postavljanje sigurnosnog trougla
Označite mesto nezgode crvenim sigurnosnim trouglom na zakonski propisanoj
udaljenosti od vozila tako da se može lako uočiti.
3. U slučaju povrede putnika obavezno obratiti pažnju
na sledeće:
Pružiti prvu pomoć - počnite sa merama za spašavanje života. Obavestite hitnu pomoć
i policiju!
Kao informacija, hitan poziv mora da sadrži sledeće:
- šta se desilo?
- gde je mesto udesa?
- kada je došlo do udesa?
- koliko povređenih ima?
- ko zove?
Hitni pozivi:
- Policija 192
- Hitna pomoć 194
- Vatrogasci 193
- Hitan poziv širom Evrope 112
Dalje zbrinjavanje povređenih
4. Šta činiti kod materijalne štete
Dajte učesniku u udesu Vaša dokumenta o vozilu na uvid.
Zajedno sa učesnikom u udesu napravite zapisnik i obojica ga potpišite (bez
svaljivanja krivice, već jednostavnu reprodukciju dešavanja radi bržeg regulisanja
štete).
5. Dokazni materijal
Snimite mesto udesa. Ukoliko ima svedoka, zapišite njihova imena i adrese.
Pozivom na broj 0800 099 999 dobićete pomoć 24 časa na dan.
Audi Garancija mobilnosti dobija se automatski i besplatno kupovinom novog vozila. Ona važi već od isporuke Vašeg vozila. Njeno važenje se automatski produžava, takođe bez dodatnih troškova, ukoliko se servisiranje vozila obavlja shodno propisima proizvođača - a u slučaju udesa Garancijom mobilnosti su pokrivene sledeće stavke!