-
Pretraga
Sportski doživljaj vožnje: vozna dinamika
U Audi Q8 modelu uvek ćete putovati sportski, dinamično i efikasno: njegov centralni diferencijal sa isključivo mehaničkim delovanjem serijski usmerava sile na prednju i zadnju osovinu u odnosu 40 : 60. Po potrebi će se veći deo sila usmeriti na osovinu sa boljom trakcijom. Osim serijskog progresivnog upravljača, čiji prijenosni odnos postaje direktniji što je ugao upravljača veći, Audi opciono takođe nudi upravljanje svim točkovima. Ono može zakrenuti zadnje točkove do 5 stepeni - u suprotnom smeru pri niskim brzinama u svrhu povećanja agilnosti, a u istom smeru u svrhu povećanja stabilnosti pri visokim brzinama. A to će, zahvaljujući novoj delimično hibridnoj tehnologiji (MHEV), takođe biti posebno efikasno.
Zavisno od preferencija:
vozni postroj
Središnji diferencijal sa isključivo mehaničkim delovanjem Audi Q8 serijski usmerava sile na prednju i zadnju osovinu u razmeri od 40 : 60. Po potrebi će veći deo sila usmeriti na osovinu sa boljom trakcijom. U kombinaciji sa razmakom od tla od 254 milimetra, kratkim prevesima i podrškom za vožnju nizbrdo Audi Q8 voziće i tamo gde asfaltirani putevi prestaju. Vešanje sa regulacijom amortizera deo je serijske opreme. Audi po želji montira vazdušno vešanje sa regulisanom amortizacijom sa podešavanjem za komfor ili za sportska vozna svojstva. Vazdušno vešanje prilagođava rastojanje od tla karoserije, zavisno od situacije u vožnji i želji vozača, za do 90 milimetara.
Povećava agilnost:
dinamično upravljanje svim točkovima
Osim serijskog progresivnog upravljača, čiji prenosni odnos postaje direktniji što je ugao upravljača veći, opciono je dostupno i dinamično upravljanje svim točkovima. Ono omogućava zakretanje zadnjih točkova za do pet stepeni. Tako se modelom Audi Q8 može, zavisno od brzin, upravljati u različitim modusima: tokom spore vožnje osovine se automatski usmeravaju u suprotnim smerovima i tako povećavaju agilnost vozila. Time se povećava manevarska mogućnost tokom ulaska i izlaska sa parkirnih mesta. Za razliku od toga, kod većih brzina osovine se usmeravaju u istom smeru i time poboljšavaju stabilnost u vožnji.