Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi

Novi Audi TT RS Coupé i novi TT RS Roadster

0-02-07
  • Novi prednji kraj i redizajnirani zadnji spojler
  • Nagrađivani peterocilindrični motor: 2.5 TFSI motor sa snagom od 294 kW (400 KS) i obrtnim momentom od 480 Nm
  • Izvršni direktor Audi Sport Michael-Julius Renz: "TT RS više nego ikad pokazuje snagu."

"Novi TT RS je u apsolutno vrhunskoj formi i kao dobro pripremljeni sportista još više prikazuje koliko snage leži ispod njegove atletske spoljašnjosti," kaže Michael-Julius Renz, izvršni direktor Audi Sport GmbH. Oliver Hoffmann, tehnički direktor Audi Sport GmbH, dodaje: "Izvanredne performanse su postignute malom masom, maksimalno atletskim podešenim vešanjem i našim nagrađivanim peterocilindričnim motorom. Ovaj 2.5 TFSI motor devetu godinu zaredom dobitnik je cenjene nagrade Međunarodni motor godine."

Dinamični izgled:  dizajn spoljašnjosti

TT RS nikada nije bio ovako atletski građen. Potpuno redizajnirani prednji kraj i istaknuti zadnji kraj pružaju mu dinamičan izgled. Logotip quattro u mat titan boji postavljen je u donji deo sjajno crne rešetke unutar mat crne Singleframe rešetke. Poprečni otvori za vazduh, koji su još uvećani, podeljeni su vertikalnim trakama iznutra i izvana. Za hlađenje postoje dodatni hladnjaci iza tipične RS saćaste prednje maske. Poprečni otvori za vazduh, koji se produžuju skoro do otvora prednjih točkova, čine da TT RS izgleda jako široko.

Kontinuirani prednji spojler, koji je oštro sečen na krajevima, snažno povlači prednji donji spojler na dole, pružajući automobilu njegov prepoznatljivi moto sportom inspirisani izgled. Vrh spojlera je standardno obojen u boju karoserije, ali je dostupan i u imitaciji mat aluminijuma ili u sjajnoj crnoj boji. RS model ima sjajni crni umetak u novo dizajniranim bočnim pragovima. Kućišta retrovizora dostupna su u boji karoserije, imitaciji mat aluminijuma, sjajnoj crnoj boji ili karbonskih vlakana.

Sa zadnje strane pogled privlači novodizajnirani fiksni zadnji spojler sa bočnim krilcima. Kao deo aerodinamičnog koncepta, ističe tipične RS performanse i efikasnost. Tu su vertikalni dizajnerski elementi sa obe strane iznad novog RS specifičnog difuzora. Dve velike ovalne izduvne cevi daju tipični RS završni izgled.

LED prednja svetla deo su standardne opreme. Opciona Matrix LED prednja svetla inteligentno i jako fleksibilno regulišu duga svetla. Opciona Matrix OLED svetla za vožnju u nazad sa 3D dizajnom raspršuju svoju intenzivnu svetlost uz ekstremnu homogenost i preciznost. Kada se uključi paljenje, OLED svetla za vožnju unazad emituju spektakularnu svetlost. U unutrašnjosti, tu je nova crvena oznaka 12 sati na upravljaču.

Novi TT RS dostupan je u osam različitih boja, uključujući novu za RS model specifičnu boju Kyalami zelenu i nove boje Pulse narančastu i Turbo plavu. Na zahtev, mat aluminijum i sjajno crni stilski paketi ističu prednji zadnji spojler. Sjajno crni stilski paket uključuje Audi prstenove kao opciju TT RS logotip u crnoj boji na prednjem i zadnjem kraju vozila. Krov od tkanine modela TT RS Roadster je crne boje. Audi exclusive program nudi razne dodatne mogućnosti individualizacije.

Nagrađivane performanse: 2.5 TFSI

Pet cilindara, snaga od 294 kW (400 KS), obrtni moment od 480 Nm, quattro pogon na sve točkove - Audi TT RS impresionira unutrašnjim vrednostima i nudi izvanredne vozne performanse. Varijanta coupé ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,7 sekundi. Zvučna podloga osigurana je tipičnim zvukom petorocilindraša: 1-2-4-5-3. Zbog ove sekvence paljenja, ono se izmjenjuje između susednih cilindara i onih koji su odvojeni. Ovaj jedinstveni ritam je muzika za uši mnogih zaljubljenika u konjske snage.

Prošle godine, Audi Sport dobila je cenjenu nagradu Međunarodni motor godine za motor 2.5 TFSI i to deveti put zaredom. Ovaj turbo motor snagu razvija iz zapremine od 2.480 cm3. Maksimalni obrtni moment motora od 480 Nm dostupan je u rasponu obrtaja između 1.950 i 5.850 o/min. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h ili opciono na 280 km/h.

Snaga peterocilindričnog motora se prenosi preko 7-stepenog S tronic  menjača na quattro stalni pogon na sve točkove koji snagu raspodeljuje prema potrebi između osovina preko višeslojne spojnice. Kontrola obrtnog momenta u odnosu na individualne točkove čini da upravljanje bude još agilnije i sigurnije. Vozač može koristiti Audi drive select sistem upravljanja dinamikom kako bi uticao na quattro pogon i druge komponente kao što su sistem upravljanja, S tronic menjač i karakteristike motora. Četiri dostupna režima rada su comfort, auto, dynamic, i individual.

Čista dinamičnost: vešanje

Niska masa (1.450 kg, TT RS Coupé bez vozača) i konzistentno sportsko vešanje osiguravaju osnovne preduslove za izvrsno upravljanje modela Audi TT RS. Progresivni sustav upravljanja, specifično prilagođen modelu RS, osigurava bliski kontakt sa podlogom. Na prednjoj osovini, ventilirani i perforirani čelični diskovi nalaze se iza 19 ili 20-inčnih točkova. Čeljusti kočnica su standardno u crnoj boji, ali kao opcija dostupne su i u crvenoj boji. Kao opcija, RS sport vešanje dostupno je sa prilagodljivim vešanjem sa Audi magnetic ride tehnologijom. Njihova tehnologija kontrole takođe je integrisana u Audi drive select sistem dinamičnog upravljanja.

Motor inspirisan sportom: unutrašnjost

Kontrole i prikaz u novom TT RS u potpunosti su fokusirani na vozača. Sportski karakter ovog 2+2 modela ističu RS sportska sedišta od Alcantare ili opciono sa saćastim uzorkom na presvlakama od fine Nappa kože, kao i RS logotipi na sedištima, upravljaču, pragovima vrata i ručici menjača. Specijalni RS prikazi na standardnom Audi virtualnom kokpitu s 12,3-inčnim ekranom, pružaju informacije o pritisku u gumama, momentu i G silama. U ručnom režimu rada menjača, indikator vozača upozorava da prebaci u viši stupanj kada se dosegne maksimalan broj obrtaja motora. Dodatno na multifunkcionalne tastere, RS sportski kožni upravljač sa polugama menjača uključuje dvije satelitske kontrole za pokretanje/gašenje motora kao i za upravljanje Audi drive select sistemom dinamičnog upravljanja.

Novi RS dizajnerski paket ubacuje crvene ili plave detalje na ventilacione tvore, sigurnosne pojaseve i podne prostirke sa RS logotipom. Prošireni RS dizajnerski paket ujedno nudi kontrastne dizajnerske elemente za sedišta i središnju konzolu.

Moderan: informaciono-zabavni sustav

Audi nudi i mnoštvo informaciono-zabavnih mogućnosti. Opcije uključuju MMI navigation plus sa MMI touch interfejsom uključujući slobodno traženje teksta i kontrolu prirodnim glasom. Kao i Wi-Fi hot spot i Audi connect online modul. Online usluge dolaze u vozilo preko brze LTE veze. Audi interfejs za pametne telefone povezuje pametne telefone sa modelom TT RS i sadržaje može prenositi na Audi virtualni kokpit preko USB priključka. Bang & Olufsen audio sistem omogućava izvrsno audio iskustvo unutar kabine sa snagom od 680 W.

Cookies
Ovaj sajt koristi "cookies" koji nam pomažu da Vam pružimo bolje iskustvo prilikom posete prezentacije.
Prihvati i nastavi