• Audi A8
  • Pregled
  • Dimenzije
  • Tehnologija
  • Cene
Porsche Beograd Ada
  • A1
    A1 citycarver
    A1 citycarver
     

    Potrošnja kombinovano:   l/100 km

    CO2-emisija kombinovano: g/km

    Na A1 Citycarver
    Konfigurator
  • A3
    A3 Sportback
    A3 Limousine
    A3 Sportback
     

    Potrošnja kombinovano: 4,3-6,0 l/100km

    CO2-Emisija kombinovano: 111-136 g/km

    Na A3 Sportback
    A3 Limousine
     

    Potrošnja kombinovano: 3,6-5,0 l/100 km
    CO₂-Emisija kombinovano: 96-114 g/km

    Na A3 Limousine
  • A4
    Novi A4 Limousine
    Novi A4 Avant
    A4 allroad quattro
    Novi A4 Limousine
     

    Potrošnja kombinovano*: 4,9-6,8 l/100 km

    CO2-Emisija*: 125-155 g/km

    Na novi A4 Limousine
    Novi A4 Avant
     

    Potrošnja kombinovano*: 5,0 - 6,9 l/100 km
    CO₂-Emisija kombinovano*: 128-157 g/km

    Na novi A4 Avant
    A4 allroad quattro
     

    Potrošnja l/100km

    CO2-Emisija kombinovano: g/km

    Na A4 allroad quattro
  • A5
    A5 Coupé
    A5 Sportback
    A5 Cabriolet
    A5 Coupé
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 7,5-4,2 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 174-109 g/km

    Na A5 Coupé
    Konfigurišite sada
    A5 Sportback
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 7,6-4,2 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 177-109 g/km.

    Na A5 Sportback
    Konfigurišite sada
    A5 Cabriolet
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 7,9-4,7 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 184-123 g/km

    Na A5 Cabriolet
    Konfigurišite sada
  • A6
    A6 Limousine
    A6 Avant
    A6 allroad quattro
    A6 Limousine
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 7,4-4,2 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 172-109 g/km

    Na A6 Limousine
    Konfigurator
    Odmah dostupno
    A6 Avant
     

    Potrošnja kombinovano : l/100km

    CO2-Emisija kombinovano: g/km

    Na A6 Avant
    Konfigurator
    Odmah dostupno
    A6 allroad quattro
     

    Potrošnja kombinovano: 5,8-6,6 l/100 km

    CO2-Emisija: 152-172 g/km

    Na A6 allroad quattro
    Konfigurišite
  • A7
    Novi A7 Sportback
    Novi A7 Sportback
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 6,8-7,2 l/100 km

    CO2-emisija: 154-163 g/km

    Na A7 Sportback
    Konfigurišite sada
  • A8
    Novi A8
    Novi A8
     

    Potrošnja kombinovano: 7,8-5,6 l/100 km

    CO2-Emisija: 178-145 g/km

    Na Novi A8
    Konfigurišite sada
  • Q2
    Novi Q2
    Novi Q2
     
    Na Q2
    Na konfigurator
    Odmah dostupna vozila
  • Q3
    Novi Q3
    Q3 Sportback
    Novi Q3
     

    Ovaj model se još uvek ne nalazi u konfiguratoru.

    Na Novi Q3
    Q3 Sportback
     

    Audi Q3 Sportback se još uvek ne nalazi u konfiguratoru

    Na Q3 Sportback
  • Q5
    Novi Q5
    Novi Q5
     

    Potrošnja kombinovano: 5,3-5,4 l/100 km
    CO₂-emisija kombinovano: 139-143 g/km

    Vozilo se još uvek ne nalazi u konfiguratoru.

    Na novi Q5
  • Q7
    Novi Q7
    SQ7 TDI
    Novi Q7
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 7,4 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 194 g/km

    Na Q7
    Konfigurišite sada
    SQ7 TDI
     
    Na SQ7 TDI
  • Q8
    Q8
    SQ8
    Q8
     

    Kombinovana potrošnja: 6,6-6,8 l/100 km

    CO2-Emisija: 172-179 g/km

    Na Q8
    SQ8
     

    Potrošnja kombinovano: l/100km

    CO2-Emisija kombinovano: g/km

    Na SQ8
  • TT
    TT Coupé
    TT Roadster
    TT Coupé
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 6,4-4,2 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 149-110 g/km

    Na TT Coupé
    Konfigurišite sada
    TT Roadster
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 6,7-4,3 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 154-114 g/km

    Na TT Roadster
    Konfigurišite sada
  • R8
    Novi R8
    Novi R8
     

    Ovaj model se još uvek ne nalazi u konfiguratoru vozila.

    Na R8
  • RS
    RS 3 Sportback
    RS 4 Avant
    RS 3 Sportback
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 8,3-8,4 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 189-192 g/km

    Na RS 3 Sportback
    RS 4 Avant
     

    Potrošnja goriva, kombinovano: 8,4 l/100 km

    Emisija CO2, kombinovano: 198 g/km

    Na RS 4 Avant
  • e-tron
    e-tron
    e-tron Sportback
    e-tron GT
    e-tron GT quattro
    e-tron
     

    Ovaj model se još uvek ne nalazi u konfiguratoru vozila.

    Na e-tron
    e-tron Sportback
     

    Potrošnja kombinovano: 20,6-23,9 kWh/100 km

    CO2-Emisija: 0 g/km

    Na e-tron Sportback
    e-tron GT
     

    Prosečna potrošnja: kWh/100 km (NEDC): 18,8-19,6 (NEFZ);
    19,9-21,6 (WLTP);
    CO2-emisija kombiovano in g/km: 0.

    Saznajte više
    e-tron GT quattro
     

    Kombinovana potrošnja el. energije in kWh/100 km: 19,6-18,8 (NEFZ); 21,6-19,9 (WLTP)

    Saznajte više
  • Pretraga
  • Novosti
    • Aktuelno
  • Modeli
    • Svi modeli
    • Audi connect
    • Infotainment i komunikacija
    • Audi exclusive
  • Servis
    • Audi servis
    • Audi originalni delovi
    • Audi originalna dodatna oprema
    • Servisna akcija
    • Garancije
Porsche Beograd Ada
Meni
Modeli
Novi A8
  • Početna
  • A8
  • A8
  • Pregled
    Pregled
    Dimenzije
    Tehnologija
    Cene
  • Audi A8
  • Pregled
  • Dimenzije
  • Tehnologija
  • Cene

Dobrodošli u budućnost Novi Audi A8

Napredak je naše obećanje. Nikada do sada nismo uspeli tako kompleksno i sveobuhvatno da ga ispunimo kao sa novim modelom Audi A8. On je vesnik novog dizajna, nove ideje upotrebe, novog nivoa kvaliteta. Novi Audi A8 predstavlja budućnost luksuzne klase.

Konfigurator
Pronađite dilera
Odmah dostupno
Cenovnik

Oči u oči novom snagom

Elegantni dizajnerski elementi kombinuju ekskluzivnost sa sportskom agilnošću u unutrašnjosti i karakteristika su individualnog karaktera modela Audi A8 - podsetnik na Ur-quattro.

Sa lakoćom napred

Veliki točkovi od lakog metala i koncept rama od multi-materijala na kraju dovode do najlakše karoserije u svojoj klasi. Za trećinu je povećana krutost koja rezultuje odličnom agilnošću i povećanim komforom vožnje.

Ispred vremena

Zahvaljujući visini svetlosnog snopa uz istovremenu energetsku efikasnost LED tehnologija može sasvim sigurno zauzeti mesto na samom vrhu inženjerskih dostignuća. I to je sad nadmašeno. I to značajno: HD Matrix LED glavna svetla sa Audi laserskim svetlima, koja su opciono dostupna u modelu A8, postižu 10-struki svetlosni intenzitet. Ovaj snop zraka svetlosti noć pretvara u dan. Sa ovim laserskim svetlima horizontalna vidljivost povećava se dvostruko u odnosu na konvencionalnu tehniku osvetljavanja kolovoza. Međutim, nije bitno samo bolje videti: sistem kamera u vetrobranskom staklu detektuje izvore svetla u saobraćaju iz suprotnog smera i omogućava automatsko prigušivanje ovog područja. Dakle, vozač iz suprotnog smera neće biti zaslepljen. Pritom je zahvaljujući većem broju svetlosnih segmenata, prigušenim područjem moguće izuzetno precizno upravljati. Na taj način prigušeno područje postaje manje, čime se vaša vidljivost u napred dodatno povećava. Sa obzirom da se ovi procesi odvijaju automatski, stvara se još jedan preduslov za opuštenu, udobnu i bezbednu noćnu vožnju. HD Matrix LED glavna svetla su deo opcione dodatne opreme u modelu A8. Ovu opremu prepoznaćete po  markantnom plavom slovu X u glavnom svetlu.

Konačni akcenat


Audi Matrix OLED zadnje svetlo u 3D dizajnu omogućava poseban dizajn svetala za novi Audi A8 koji će Vam se urezati duboko u pamćenje. OLED tehnologija omogućava homogeni prikaz geometrijskih oblika koji se mogu postepeno zatamnjivati. Zahvaljujući traci LED sijalica u kombinaciji sa zadnjim svetlima u OLED tehnologiji novi Audi A8 prepoznatljiv je i noću. Pored toga otvaranje i zatvaranje vozila su markantno obeleženi. Međutim, pored dizajna oduševiće vas i povećan nivo bezbednosti zahvaljujući boljoj vidljivosti.

Aktivno stabilan, pasivno bezbedan

Audi aktivna vozna platforma AI, koja je u modelu A8 dostupna u sklopu opcione dodatne opreme, ima dva glavna zadatka. Sa jedne strane sveobuhvatno i izuzetno efikasno obezbeđuje poprečnu i podužnu stabilizaciju vozila pri svakom opterećenju, uzimajući u obzir uslove na putu, naleganje vozila na kolovoz i brzinu. To rezultira znatno većim komforom u vožnji. Sa druge strane ova inovacija povećava pasivnu bezbednost: trakcija, koja je zagarantovana uz quattro pogon, dodatno se optimizuje pri jakom kočenju putem precizne raspodele snage na sva četiri točka. Nagib ka napred aktivno se izjednačava, dok se put kočenja značajno skraćuje. Vozilo se tako pri bočnom sudaru podiže za čak 80 milimetara u roku od pola sekunde i na taj način povećava bezbednost u unutrašnjosti.

Sve ove funkcije mogu se realiziovati jer vozna platforma prvi put u potpunosti radi elektromehanički i jer se na svaki pojedinačan točak može preneti potrebna snaga - individualno i u zavisnosti od situacije. Kontrolu nad tim procesom ima centralna upravljačka jedinica koja analizira signale senzora i izdaje odgovarajuće komande magnetnim ventilima koji zatim postepeno prilagođavaju amortizacionu snagu određenog amortizera.

Iskustvo vožnje kombinovano sa efikasnošću

Audi A8 je delimično Mild-Hybrid. Kombinacija motora sa unutrašnjim sagorevanjem, vodom hlađenog 48-V starter generatora sa kaišnim prenosom i efikasnog litijum-jonskog akumulatora prvi put postaje dostupna u sklopu serijske opreme. Ova nova jedinica čini osnovu za čitav niz poboljšanja koja su pre svega zaslužna za veću efikasnost i veći komfor u vožnji.

Starter generator sa kaišnim prenosom ima dvostruku ulogu: radi kao elektromotor ili kao generator. U okviru svoje prve funkcije na raspolaganje stavlja značajan pogonski moment od 60 Nm. On se u modelu Audi A8 koristi za jedinstvenu funkciju: kada dostignete ciljanu brzinu, u području između 30 i 160 km/h isključuje se sagorevanje u trajanju od maksimalno 40 sekundi - za komfornu i mirnu vožnju u praznom hodu bez emisija. Starter generator sa kaišnim prenosom ima dovoljno snage da u svakom trenutku ponovno pokrene motor. Kada dodirnete papučicu gasa, motor će se odmah ponovno pokrenuti.

Generator ima prednosti i tokom usporavanja: zajedno sa efikasnim akumulatorom iznad zadnje osovine omogućava intenzivniju rekuperaciju. Tako se već potrošena energija vraća u vozilo. Ovaj povrat energije često je efikasniji od pomenute vožnje u praznom hodu - zato menadžment pogona modela A8 konstantno nadzire i analizira situaciju. U tu svrhu podaci sa prednje kamere i  eventualno informacije prediktivne podrške za efikasnu vožnju kombinuju se sa aktuelnim podacima o deonici puta i vrednostima iz kompleta senzora.

Vrhunska kontrola 

Svaka brzina sa sobom donosi drugačije zahteve u pogledu karakteristika upravljanja: dok je pri nižim brzinama važna okretnost, kasnije je osim agilnosti pre svega poželjna i stabilnost. Ovde se i sa tehničkog gledišta krije kontradiktornost koja je do sada često iziskivala ustupke i time uvek u prvi plan stavljala aspekt karakteristika upravljanja odnosno reakcije.

Dinamično upravljanje svim točkovima sada u potpunosti ukida ovaj večni kompromis. Ono kombinuje dinamične upravljače na prednjoj i zadnjoj osovini sa centralnom upravljačkom jedinicom. Njen algoritam pretvara pokret upravljača u optimalne uglove točkova u zavisnosti od aktuelne brzine. Na taj način moguće je postići kompleksno poboljšanje upravljanja: pri promeni smera i parkiranju potrebno je znatno manje okreta upravljačem - prostor zaokreta vozila primetno je smanjen zbog upravljanja zadnjih točkova u suprotnom smeru. Pri brzini do 120 km/h uživaćete u sportskoj pokretljivosti. Iznad ove granice potrebni uglovi upravljača postaju još manji, što rezultira opuštenim i stabilnim ponašanjem vozila tokom vožnje na autoputevima.

Audi u novom modelu A8 predstavlja induktivno punjenje

 

Stigli ste i punite baterije - sve što očekujete od kuće automatski je implementirano i ovde: opciona indukciona ploča će se pobrinuti za obnovu energije. Bez kabla, bez uputstva, jednostavan proces.

Vaši novi sistemi podrške

U modelu Audi A8 možete biti potpuno opušteni. On sada raspolažete jedinstvenim obiljem umreženih sistema. Ova inteligentna kombinacija senzora i algoritama pružiće vam podršku od autoputeva sve do parkirališta - u gotovo svakoj situaciji u vožnji i vaše putovanje će učiniti još ugodnijim, samostalnijim i bezbednijim. Čak 41 sistem podrške prepoznaje i analizira aktuelno okruženje tokom vožnje, po potrebi vam dostavlja dodatne informacije i postupeno interveniše u slučaju da vam preti kritična situacija. Sa ovom bogatom opremom uspeli smo da načinimo presudan korak u smeru ka autonomnoj vožnji.

Elegancija u novom svetlu

Paket višebojnog konturno/ambijentalnog svetla osvetljava unutrašnjost pomoću preciznih svetlosnih smernica. Dizajn unutrašnjosti je naglašen i dodatno je povećana njegova vrednost.

Veličina u svakom detalju

Nezavisno od toga da li vozite kraćom ili dužom deonicom: kod modela Audi A8 možete biti sigurni da ćete do svog odredišta uvek stići opušteni. Za to će se pobrinuti brojna oprema koja će sa svojim posebno komfornim rukovanjem ispuniti čak i najviše zahteve - pre, tokom i nakon vožnje. Audi A8 povećava zadovoljstvo u vožnji pružajući vam užitak ličnog vozača. Putnici koji sede na udobnim sedištima u zadnjem delu vozila uživaće u izuzetnoj prostranosti koja je još jednom osetno porasla u poređenju sa prethodnim modelom.

Dok aktivna tehnologija vozne platforme u svakoj situaciji u vožnji nudi neograničeno komforno i dinamično iskustvo vožnje, ambijentalni dizajn svetala i inovativne komforne i zabavne funkcije garantuju opušteni užitak u putovanju na najvišem nivou. Verovatno ne postoji ni jedno drugo mesto na kojem ćete se tako dobro opustiti tokom putovanja kao na sedištu modela Audi A8. Ono putnicima pozadi na strani suvozača nudi maksimalan komfor sedenja zahvaljujući raznovrsnim mogućnostima podešavanja, opcionoj funkciji masaže i osloncu za noge za posebno ugodan položaj mirovanja. Suvozačevo sedište se može osim toga u velikoj meri električno pomeriti prema napred, dok se njegov leđni naslon može preklopiti prema napred za maksimalni slobodni prostor za noge. Masaža za noge na osloncu za noge i Rear Seat Entertainment (Audi tablet) savršeno upotpunjuju mesto u zadnjem delu modela Audi A8.

Užitak sa svakim udisajem

Paket Air Quality ispuniće unutrašnjost vozila kvalitetnim i ugodnim mirisom jednim pritiskom dugmeta. Ukupno su na raspolaganju dva različita mirisa posebno kreirana za vozilo. Intenzitet mirisa može se regulisati u tri nivoa. Aktivacija se vrši preko sistema MMI touch Response. Istovremeno sa širenjem mirisa u unutrašnjosti filtrira se spoljni vazduh i time efektivno čisti. Pritom se putem jonizacije osetno poboljšava kvaliteta vazduha.

Neuporedivo više

Potpuno prilagoditi sve u skladu sa vlastitom jedinstvenošću - to je istinski luksuz. A on postaje stvarnost sa novim programom ponuda Audi exclusive. Zahvaljujući njemu Audi A8 postaće utočište koje će u mnogo aspekata odraziti vašu jedinstvenost. Kompleksna obrada kože i drveta u potpunosti poseduje karakter ručne izrade i omogućava izvanredan doživljaj komfora zahvaljujući zahtevnim postupcima obrade. Novi program Audi exclusive pružiće vašim idejama više prostora nego ikad. Od krovne obloge do podne prostirke, od dekorativnih umetaka preko lajsni u pragovima sve do pregrade za hlađenje u zadnjem delu vozila - Audi A8 postepeno će postajati deo vas.

Forma i funkcija - sledeći korak

Zahvaljujući doslednoj primeni ekrana osetljivih na dodir sa haptičkom povratnom reakcijom uz istovremeno smanjenje količine uobičajenih prekidača/tastera za rukovanje doživećete potpuno novo iskustvo rukovanja. Rukovanje infotainment sistemom najnovije generacije postaje još intuitivnije. Sa instrumentnom tablom koja je orijentisana prema vozaču cockpit deluje još modernije i elegantnije.

Osetite razliku

Dizajn elemenata za rukovanje u modelu Audi  A8 kompleksnije nego ikada a prati ideju o ujednačenosti. To omogućava dosledna primena ekrana osetljivih na dodir koji čitav niz funkcionalnosti svode na minimalan interfejs. Rukovanje ovim sistemima je u  potpunosti intuitivno: dodirom i povlačenjem prsta preko ekrana sa lakoćom ćete doći do željenog sadržaja. Kada odaberete funkciju, uslediće haptička i akustična povratna reakcija. Skoro kao pritisak na taster - samo osetno bolje. Brojnim funkcijama se može upravljati u potpunosti bez ruku: sa glasovnim asistentom prvi put je moguće rukovanje pomoću govornih komandi koje se ne baziraju na predefinisanim pojmovima već na svakodnevnim dijalozima.

Kvadratura kruga

Audi MMI uveo je revoluciju u korisničko iskustvo. On je simbol intuitivnosti i nesvakidašnjeg kvaliteta senzora. Nova generacija takođe se bazira na ovim vrednostima koje dosledno prenosi u digitalni kosmos i istovremeno iznenađuje još preciznijim detaljima. Kartografski podaci koji su u svakom trenutku dinamično aktuelizovani omogućavaju npr. navigaciju sa topografskim prikazom i proširuju 3D modele gradova kako bi vas još preciznije doveli do vašeg odredišta. MMI touch Response sada se pre svega može prilagoditi vašim željama i navikama, a to je sledeća faza revolucije: ovaj sistem možete prilagoditi svojim ličnim željama, sačuvati vlastita podešavanja i na taj način svoj A8 učiniti još individualnijim.

Opustite se i upravljajte

Kao putnik u zadnjem delu modela A8 po želji možete da imate potpunu kontrolu nad svim komfornim i zabavnim funkcijama. Rear Seat Remote je full HD ekran sa mogućnošću uklanjanja iz ležišta koji je umrežen sa različitim mogućnostima u unutrašnjosti vozila i koji se može koristiti i kao telefon.

Modeli
Svi modeli
Odmah dostupno
Informacije za kupce
Servis
Kontakt
Inovacije
Vorsprung durch Technik
quattro
Audi Sport
Audi connect
Infotainment i komunikacija
Audi Srbija
Audi u Srbiji
Lokacije proizvodnih pogona
  • Konfigurator
  • Konfigurator
  • Zaštita podataka
  • Smernice za cookies
  • Impressum
  • Pravno obaveštenje
  • Copyright
  • Kodeks ponašanja
  • Zaštita uzbunjivača
  • Sistem zaštite uzbunjivača Volkswagen Grupe

© 2021. Audi Srbija. Sva prava zadržana.